#GROEIMERKEN
Jouw merk verdient een Big Idea! šŸ¤Æ

Denk groot. Durf. Doe het!

Jouw merk verdient een Big Idea! Ik bedenk campagneconcepten vanuit het principe: denk groot, durf en doe het!


Waarom?

Tegenwoordig draaien (digitale) campagnes om snelheid en performance op korte termijn. Vaak krijg ik de vraag of ik bestaande campagnes kan optimaliseren, zonder het juiste traject te volgen om doelen te realiseren. Daarnaast zien we dat campagnes de afgelopen jaren steeds oppervlakkiger zijn worden. De diepgang en betekenis lijken te zijn verdwenen. Ze zijn vaak veilig en inwisselbaar. Dit is een zorgwekkende trend, want alleen performance of vlakke campagnes zijn zeker op de lange termijn niet effectief. Ze missen de kracht om echt impact te maken en duurzame groei te stimuleren.


Hoe dan wel?

#GROEIMERKEN gaat over impact maken met je merk. Het anders doen. Jouw verhaal vertellen. Uniek zijn. In deze tijd met een overload aan informatie, is originaliteit en creativiteit de sleutel tot succes. Jouw publiek wil geprikkeld worden door een campagne die onverwacht uit de hoek komt, emotie oproept en relevant is, en daar ga ik jou bij helpen! Door het #GROEIMERKEN-principe ga ik naar de essentie van jouw merk en welke positionering je wilt innemen. Ik geloof dat succes komt door buitengewone inspanningen en toewijding. Groot denken, durven en doen! Dit vormt de basis voor het creatieve campagneconcept. Durf jij het net even anders te doen?


Wil je vrijblijvend jouw uitdaging of briefing aan mij voorleggen? Plan dan een online intake gesprek in!

Voor Wie?

#GROEIMERKEN is er voor de marcom-medewerker met een communicatiestrategie die vertaald moet worden naar een merkpositionering en creatief concept. Ontbreekt het je aan tijd en mis je de creativiteit om zelf doeltreffende campagnes te bedenken, maar heb je wel een duidelijke briefing? Door het inzetten van het #GROEIMERKEN-principe sla ik de brug tussen jouw plan en de creatieve uitvoering.


Heb je een reclame/ontwerpbureau en wil je het communicatieplan/briefing van jouw klant vertalen naar een creatief concept zodat je weer verder kunt met de uitwerking?


Ben je ondernemer en wil je de volgende stap maken zodat de mensen jou weten te vinden en niet jouw concurrent?


Met #GROEIMERKEN haal je de creativiteit in huis die zorgt voor jouw Big Idea. šŸš€

Denk groot. Durf. Doe het!

Om een groeimerk te worden, moet je grenzen verleggen en groots denken. Het grootste struikelblok dat veel mensen ervaren, is dat ze doelen stellen die niet uitdagend genoeg zijn. Wees niet bang om ambitieus te zijn en te streven naar buitengewone resultaten.


Om op te vallen, moet je bereid zijn om buiten jouw comfortzone te treden. Succesvolle merken zijn niet bang om risico's te nemen. Ze begrijpen dat groei en vooruitgang alleen mogelijk zijn als je bereid bent om nieuwe paden te betreden en obstakels te overwinnen.


Middelmatige resultaten komen voort uit middelmatige inspanningen. Volop actie opent de weg naar buitengewone groei! Het concept #GROEIMERKEN benadrukt dat immens veel actie nodig is om uitzonderlijke resultaten te behalen. Doe niet alleen wat nodig is, maar doe veel meer dan dat. Ga voorbij aan de norm!


Wat is mijn aanpak?

Een goed idee lijkt vaak zo eenvoudig. En dat is het ook. Je kent het wel: Keep it simple stupid. De beste ideeƫn passen op de achterkant van een bierviltje. Dus we maken het niet te spannend.


Na jouw aangeleverde briefing gaan we tijdens de kick-off sessie weer terug naar de essentie jouw merk. Wat beteken je en waarom besta je. Groot denken, want dat leidt tot grote ideeƫn. Durven, omdat je weet dat vooruitgang alleen mogelijk is als je bereid bent om nieuwe paden te betreden.


Na de sessie maak ik jouw merkstrategie en positionering helder, en vertaal ik dit naar een concreet campagneconcept dat in Ć©Ć©n keer raak is. Zonder saaie rapporten of ingewikkelde presentaties zet ik jouw merk in Ć©Ć©n klap op de kaart. Jouw Big Idea, gegeven in een vlotte pitch en toegelicht in een beknopt plan. Inclusief Ć©Ć©n visual, zodat jij en jouw bureau - of mijn creatieve team - direct een idee krijgt hoe de boodschap en de uitingen eruit komen te zien. Dit campagneconcept kan verder worden uitgewerkt naar de definitieve middelen. Kortom doen, en volop actie!


Wil je vrijblijvend jouw uitdaging of briefing aan mij voorleggen? Plan dan vrijblijvend een online intake gesprek in! Goed om te weten: voor MKB is een Light-versie mogelijk!


What's in it for me?

Het uitbesteden van positioneringsstrategieƫn en het ontwikkelen creatieve campagne-ideeƫn biedt voor jou verschillende voordelen. Het levert je tijdsbesparing op. Je hebt vast je handen vol aan lopende projecten en dagelijkse taken. Het levert frisse perspectieven op. Als extern kijk ik met een frisse blik naar jouw merk of product. Wellicht zie je iets over het hoofd? Verhoging van efficiƫntie en effectiviteit. Ik kan je helpen om snel tot effectieve campagnes te komen, zonder kostbare tijd te verspillen aan trial-and-error.


Ook groei merken?

Laat wat van je horen, dat durf je vast. Samen laten we je merk met een effectieve campagne uitblinken! Neem contact op, doe het gewoon.

Ruud Collé > Chief Big Idea’s

Even voorstellen. Ik ben Ruud en ik ben al 15 jaar eigenaar en campagnemanager bij AdActive in Ermelo en creatief strateeg (Chief Big Idea'sšŸ˜„) voor #GROEIMERKEN. Ik kom graag snel tot de kern van zaken en sla de brug tussen strategie en creatieve uitvoering. Mijn kracht is dat ik mij laat enthousiasmeren door jouw ambitie. Jouw verhaal. Dat inspireert mij om campagnes te bedenken die opvallen. Het enige wat nog nodig is, is lef en het gewoon doen.

Wil jij een creatief campagneconcept?

Plan vrijblijvend een online intake gesprek in.
Algemene voorwaarden|Privacy verklaring