Denk groot. Durf. Doe het!
Om een groeimerk te worden, moet je grenzen verleggen en groots denken. Het grootste struikelblok dat veel mensen ervaren, is dat ze doelen stellen die niet uitdagend genoeg zijn. Wees niet bang om ambitieus te zijn en te streven naar buitengewone resultaten.
Om op te vallen, moet je bereid zijn om buiten jouw comfortzone te treden. Succesvolle merken zijn niet bang om risico's te nemen. Ze begrijpen dat groei en vooruitgang alleen mogelijk zijn als je bereid bent om nieuwe paden te betreden en obstakels te overwinnen.
Middelmatige resultaten komen voort uit middelmatige inspanningen. Volop actie opent de weg naar buitengewone groei! Het concept #GROEIMERKEN benadrukt dat immens veel actie nodig is om uitzonderlijke resultaten te behalen. Doe niet alleen wat nodig is, maar doe veel meer dan dat. Ga voorbij aan de norm!
Wat is mijn aanpak?
Een goed idee lijkt vaak zo eenvoudig. En dat is het ook. Je kent het wel: Keep it simple stupid. De beste ideeën passen op de achterkant van een bierviltje. Dus we maken het niet te spannend.
Na jouw aangeleverde briefing gaan we tijdens de kick-off sessie weer terug naar de essentie jouw merk. Wat beteken je en waarom besta je. Groot denken, want dat leidt tot grote ideeën. Durven, omdat je weet dat vooruitgang alleen mogelijk is als je bereid bent om nieuwe paden te betreden.
Na de sessie maak ik jouw merkstrategie en positionering helder, en vertaal ik dit naar een concreet campagneconcept dat in één keer raak is. Zonder saaie rapporten of ingewikkelde presentaties zet ik jouw merk in één klap op de kaart. Jouw Big Idea, gegeven in een vlotte pitch en toegelicht in een beknopt plan. Inclusief één visual, zodat jij en jouw bureau - of mijn creatieve team - direct een idee krijgt hoe de boodschap en de uitingen eruit komen te zien. Dit campagneconcept kan verder worden uitgewerkt naar de definitieve middelen. Kortom doen, en volop actie!
Wil je vrijblijvend jouw uitdaging of briefing aan mij voorleggen? Plan dan vrijblijvend een online intake gesprek in! Goed om te weten: voor MKB is een Light-versie mogelijk!
What's in it for me?
Het uitbesteden van positioneringsstrategieën en het ontwikkelen creatieve campagne-ideeën biedt voor jou verschillende voordelen. Het levert je tijdsbesparing op. Je hebt vast je handen vol aan lopende projecten en dagelijkse taken. Het levert frisse perspectieven op. Als extern kijk ik met een frisse blik naar jouw merk of product. Wellicht zie je iets over het hoofd? Verhoging van efficiëntie en effectiviteit. Ik kan je helpen om snel tot effectieve campagnes te komen, zonder kostbare tijd te verspillen aan trial-and-error.
Ook groei merken?
Laat wat van je horen, dat durf je vast. Samen laten we je merk met een effectieve campagne uitblinken! Neem contact op, doe het gewoon.