#GROEIMERKEN
Jouw merk verdient een Big Idea! 🤯

Denk groot. Durf. Doe het!

Jouw merk verdient een Big Idea! Wij maken campagnes die opvallen vanuit het principe: denk groot, durf en doe het!


Waarom?

Tegenwoordig draaien (digitale) campagnes om snelheid en performance op korte termijn. We zien dat ze de afgelopen jaren oppervlakkiger zijn geworden, waardoor campagnes vaak veilig, inwisselbaar en op de lange termijn niet effectief zijn. Ze missen de kracht om duurzame groei te stimuleren.


Campagnes die werken!

#GROEIMERKEN gaat over impact maken. Het anders doen. Uniek zijn. In deze tijd met een overload aan informatie is originaliteit en creativiteit de sleutel tot succes.


Jouw publiek wil geprikkeld worden door een campagne die verrast, emotie oproept en relevant is. #GROEIMERKEN staat voor het verleggen van grenzen, toewijding en het leveren buitengewone inspanningen. Oftewel; groot denken, durven en doen! De basis voor het creatieve concept voor jouw branding, activatie of awareness campagne. Een creatieve campagne zorgt dat je opvalt en dat je top-of-mind wordt. Merken moeten gezien worden voordat mensen gaan Googelen naar jouw product of dienst. En daar gaan wij jou bij helpen!


Durf jij het nét even anders te doen? Vertel vrijblijvend jouw uitdaging. Plan dan een online gesprek in!

Voor Wie?

#GROEIMERKEN is er voor de marcom-medewerker met een communicatiestrategie die vertaald moet worden naar een merkpositionering of creatief concept. Ontbreekt het je aan tijd en mis je de creativiteit om zelf doeltreffende campagnes te bedenken? Door het inzetten van het #GROEIMERKEN-principe sla ik de brug tussen jouw plan en de creatieve uitvoering.


Heb je een reclame/ontwerpbureau en wil je de briefing van jouw klant vertalen naar een creatief concept zodat je weer verder kunt met de uitwerking?


Ben je ondernemer en wil je de volgende stap maken zodat de mensen jou weten te vinden en niet jouw concurrent?


Met #GROEIMERKEN haal je de creativiteit in huis die zorgt voor jouw Big Idea. 🚀

Onze aanpak

Een goed idee lijkt vaak zo eenvoudig. En dat is het ook. Je kent het wel: De beste ideeën passen op de achterkant van een bierviltje. Dus we maken het niet te spannend.


Na jouw aangeleverde briefing gaan we tijdens de kick-off sessie weer terug naar de essentie jouw merk. Waar sta je voor? Wat is je verhaal? Wat wil je bereiken? Welke inzichten zijn er? Groot denken, want uitdagende doelen zorgen voor grote ideeën. Durven, omdat je weet dat vooruitgang alleen mogelijk is als je bereid bent om nieuwe paden te betreden.


Na de kick-off maken we een concreet campagneconcept dat in één keer raak is. Zonder saaie rapporten of ingewikkelde presentaties zetten we jouw merk of product in één klap op de kaart. Jouw Big Idea, gegeven in een vlotte pitch en toegelicht in een beknopt plan. Het creatieve team kan met dit campagneconcept direct verder met de uitwerking naar de definitieve uitingen. Kortom doen, en volop actie!


Contact opnemen

Wil je vrijblijvend jouw uitdaging of briefing aan mij voorleggen? Plan dan een online intake gesprek in! Laat wat van je horen, dat durf je vast.

Ruud Collé > Chief Big Idea’s

Even voorstellen. Ik ben Ruud en ik ben al 15 jaar eigenaar en campagnemanager bij AdActive in Ermelo en creatief strateeg (Chief Big Idea's😄) voor #GROEIMERKEN. Ik kom graag snel tot de kern van zaken en sla de brug tussen strategie en creatieve uitvoering. Mijn kracht is dat ik mij laat enthousiasmeren door jouw ambitie. Jouw verhaal. Dat inspireert mij om samen met mijn creatieve team campagnes te bedenken en te ontwikkelen die opvallen. Het enige wat nog nodig is, is lef en het gewoon doen.

Wil jij een campagne die werkt?

Neem dan contact met ons op!
Algemene voorwaarden|Privacy verklaring