1
AdActive Online Marketing
Wij creëren en optimaliseren online campagnes en oplossingen die bijdragen aan de groei van jouw merk. Van strategie, concept t/m creatie en beheer.

Waarmee kunnen wij je helpen?
Maak een keuze
Strategie / concept
Google Ads
Social advertising
Social content
Bannercampagne
Website / app / platform

14 Apr 2021 #GROEIMERKEN Jouw missie. Jouw verhaal!

Waar veel merken vooral vertellen "wat" ze doen, vertellen #GROEIMERKEN "waarom" ze het doen. Jouw missie. Jouw verhaal. Waar je voor staat en wat je voor een ander wilt betekenen.
Jouw verhaal valt op
Waar veel merken vooral vertellen "wat" ze doen, vertellen #GROEIMERKEN (de inspirerende en succesvolle merken) "waarom" ze het doen. Het "waarom" is jouw missie. Het geeft aan waar je voor staat en wat je voor een ander wilt betekenen. Jouw drijfveren. Jouw verhaal!

Maar weinig merken weten waarom ze bestaan en vertellen al snel wat en hoe ze iets doen. Ze communiceren direct een oplossing met een dienst of product. Maar niemand weet waarom ze het doen. Op deze manier kun je geen uniek verhaal vertellen en je niet onderscheiden als merk. Als je al jouw activiteiten vanuit jouw verhaal verhaal doet, dan heb je iets te vertellen. Dan ben je uniek, want jouw verhaal is nauwelijks te kopiëren. Het valt op. En als je opvalt trek je klanten aan.

Waarom lijken veel merken op elkaar?
Veel bedrijven en organisaties vertellen hetzelfde. Elke webshop levert uit voorraad en elke makelaar heeft korte lijnen. De zoekwoordcombinatie “jong en dynamisch” levert al snel 1.350.000 resultaten op in Google. Deze termen zijn van 'iedereen'. Ze zijn inwisselbaar. Het beklijft niet. Gelukkig is Pasen al weer achter de rug. Maar ik kan wel raden dat er in veel webshops en showrooms weer eieren zijn verstopt. Ik hoor de communicatieafdeling weer een zucht van verlichting slaken: “Dat hebben we weer gehad, op naar de volgende actie.” En het is te begrijpen. Veel marketing- en communicatiemedewerkers, maar ook bedrijfseigenaren, stoeien met een marketing- en contentplanning. Er is een groot gebrek aan tijd en er is weinig ruimte voor creativiteit.

Missie van #GROEIMERKEN
Mijn doel is om alle merken weer opnieuw naar zichzelf te laten kijken. Terug te gaan naar de drijfveren van de oprichter. Waarin kan jij je onderscheiden? Dat begint altijd vanuit een missie en het verhaal. En mensen houden van verhalen. En zeg nou zelf, dat is toch ook veel leuker om te vertellen?

Ik vind dat elk merk een Big Idea verdient, en wil MarCom medewerkers en ondernemers daarbij helpen. Denk daarom groot. Droom! Waarom was of ben je begonnen? Formuleer jouw "waarom". Het fundament van iedere campagne dat jouw merk tot leven brengt. Dé basis voor alle #GROEIMERKEN!

Hulp nodig om jouw drijfveren boven water te krijgen? Laat het dan weten!
   Persoonlijk
   Up-to-date kennis
   Creatief
   Korte lijnen
AdActive
AdActive Online Marketing
Dokter Holtropstraat 61B
3851 JG Ermelo

T 0341 217 104

Laat ons met je meedenken!

Omschrijf je uitdaging*

Naam*

E-mail*

Telefoon
De gegevens die je via dit formulier achterlaat worden alleen gebruikt om je van dienst te kunnen zijn en een antwoord te kunnen geven op jouw vraag. Meer informatie vind je in onze privacyverklaring.
Verstuur