1
AdActive Online Marketing
Wij creëren en optimaliseren online campagnes en oplossingen die bijdragen aan de groei van jouw merk. Van strategie, concept t/m creatie en beheer.

Waarmee kunnen wij je helpen?
Maak een keuze
Strategie / concept
Google Ads
Social advertising
Social content
Bannercampagne
Website / app / platform
Erve Slendebroek
Campenaer
Microsign
AGO financieel en fiscaal advies
VILLAWORK
Sebo Personeelsdiensten
Erve SlendebroekVan Brainstorm hoorden wij dat jullie ons kunnen helpen bij het vergroten van de naamsbekendheid van onze A2-Zuivel.
AdActive Online MarketingKlopt, laten we direct een afspraak maken voor een eerste sessie.

Over Erve Slendebroek en A2-Zuivel

Erve Slendebroek heeft zich volledig toegelegd op de productie en verwerking van A2-melk. Alleen koeien met de variant A2/A2 produceren uitsluitend melk met het A2-eiwit. Deze bijzondere en natuurlijke samenstelling van de zuivel, gecombineerd met de gezonde grasbodem en duurzaam ondernemen, creëert zuivel van puur natuur die anders is qua samenstelling dan gebruikelijk. Veel mensen die koemelk moeilijk verdragen blijken dankzij A2-Zuivel wél van een goed glas melk of cappuccino te kunnen genieten.

De campagne

Tijdens een eerste sessie zijn we teruggegaan naar de basis van Erve Slendebroek: waarom produceren ze elke dag met passie hun A2-Zuivel? Mensen kopen niet wat je doet, maar waarom je het doet. Dat was de insteek bij het opzetten van de campagne voor A2-Zuivel.

Het verhaal
Erve Slendebroek staat voor een eerlijk product. Zowel voor het bedrijf, haar omgeving als voor haar klanten. Puur natuur. Duurzaam, kleinschalig, met gezonde koeien die leven van een gezonde bodem en kruidenrijk grasland. Vanuit de overtuiging dat zuivel van nature een goed product voor iedereen is. Dus óók voor mensen die reguliere koemelk moeilijk kunnen verdragen. A2-Zuivel gaat weer terug naar de natuur! 

Het doel
Met de campagne willen we laten zien dat A2-Zuivel gebruik maakt van de natuurlijke eigenschappen die het product zelf al heeft en juist daardoor door iedereen genuttigd kan worden. Met het vergroten van de naamsbekendheid in de regio Zwolle, met de bijbehorende unieke eigenschappen, willen we de onwetendheid van de consument over zuivel ombuigen naar goed geïnformeerd en kennis laten maken met A2-Zuivel. Mensen die gevoelig zijn voor koemelk en de bewust gezonde consument moeten uiteindelijk de weg naar de (land)winkels en website vinden.

De Pay-off
A2-Zuivel, natuurlijk voor iedereen! Deze pay-off is speciaal bedacht voor deze campagne en dekt de lading om beide doelgroepen te bereiken. De term "natuurlijk" gaat over natuur en spreekt de bewuste consument aan. "Voor iedereen" is gericht op de personen die gevoelig zijn voor zuivel. "Natuurlijk" staat ook voor gewoon of vanzelfsprekend. A2-Zuivel is van zichzelf al goed en heeft dus geen toevoegingen nodig. Aan dit 'haakje' wordt het verhaal van de oplossing voor intolerantie en dat melk wél goed voor je is verteld.

De klantreis volgens het See Think Do Care-model
Het See Think Do Care-model van Google hebben we ingezet om de customer journey in kaart te brengen. We hebben hierbij rekening gehouden met de verschillende fases waarin een potentiële klant zich bevindt. Daar hebben we de boodschap en het doel per klantfase op aangepast. Wat hebben we zoal geadviseerd/ingezet?

Om regionaal bereik te genereren hebben we een A2-Zuivel wandelroute uiteengezet. Met een eigen route van A2-Zuivel brengen we mensen terug naar de natuur. Ludiek en opvallend. Zo krijg je ook aandacht van de lokale media. Daarnaast is onder andere een bannercampagne ingezet op landelijke (nieuws) websites getarget op omgeving Zwolle. Alle uitingen zijn ontworpen door Brainstorm uit IJsselmuiden. 

Display/banners:


Een Google display- en zoekcampagne en social ads zijn ingezet om specifiek te targeten op doelgroepen en personen die actief onderzoek doen naar koemelkallergie. Zij moeten bekend worden met de oplossing die A2-Zuivel biedt. Om mensen uiteindelijk het product te laten kopen hebben we een Google Ads zoekcampagne opgezet gericht op conversies en de bezoeken aan de landwinkels te te stimuleren. Uiteraard met de boodschap en herkenning tot aan de winkels toe doorgevoerd. A2-Zuivel, natuurlijk voor iedereen!

Opvallen in de supermarkt:


Resultaten

De campagne levert prachtige resultaten op, zowel qua bereik in de regio, de vragen die worden gesteld over het product en intolerantie en het toenemende publiek richting de (land) winkels. Het laat op overtuigende wijze zien dat er behoefte is aan een eerlijk en goed product zodat iedereen kan genieten van wat de natuur te bieden heeft.

Contact hierover

Meer weten over deze campagne? Wil je ook een creatieve content- of campagneconcept? Neem contact met ons op.

ANDERE CASES

VILLAWORKVILLAWORK Wonen op De Lichtenberg Amersfoort

Hoe wij voor VILLAWORK leads genereren voor een nieuw project in Amersfoort. Lees verder
Campenaer Koffie op social media
Google Ads voor Sebo Personeelsdiensten
SEO-optimalisatie Microsign
SEO-teksten AGO financieel en fiscaal advies
   Persoonlijk
   Up-to-date kennis
   Creatief
   Korte lijnen
AdActive
AdActive Online Marketing
Dokter Holtropstraat 61B
3851 JG Ermelo

T 0341 217 104

Laat ons met je meedenken!

Omschrijf je uitdaging*

Naam*

E-mail*

Telefoon
De gegevens die je via dit formulier achterlaat worden alleen gebruikt om je van dienst te kunnen zijn en een antwoord te kunnen geven op jouw vraag. Meer informatie vind je in onze privacyverklaring.
Verstuur